Prateći savremene potrebe svojih klijenata, Oblak Arhiviranje nudi kompletnu podršku pri arhiviranju poslovne dokumentacije, kombinujući vrhunsku digitalnu tehnologiju i stručne kvalifikacije sa najvišim sertifikovanim svetskim standardima.
Mi znamo vrednost Vaše poslovne dokumentacije te smo investirali u najsavremeniju tehnologiju da bismo osigurali na najbolji način Vaš posao.
Kao dugogodišnji lider na tržištu distribucije IT opreme, kompanija poseduje razvijenu IT mrežu, kao značajnu podršku stabilnom poslovanju i postavljanju visokih standarda kvaliteta usluga. Našu mreža bazira se na implementaciji i korišćenju svetski priznatih i licenciranih hardverskih i softverskih rešenja.
Naš IT tim je razvio online softverski sistem za digitalizaciju dokumentacije koji Vam na jednostavan i intuitivan način pruža uvid u poslovnu dokumentaciju.
Software predstavlja pouzdani informacioni sistem koji garantuje:
Naš software za preciznu evidenciju svake kutije u magacinu omogućava stalnu dostupnost, integritet informacija i napredno praćenje toka dokumenata.
Uz bezbedan i autentifikovan pristup, jednostavno možete pretraživati svoju elektronsku arhivsku knjigu u kojoj se nalazi pregled svih Vaših registratora. Takođe, trebovati iste ili potražvati skenirane dokumente.
Jedinstvenim sistemom praćenje toka svakog inventarskog broja, u svakom momentu imamo tačnu lokaciju svakog dokumenta te lako možemo odgovoriti na svako Vaše potraživanje.
Osim kompletnog rešenja za fizičko arhiviranje dokumentacije možemo Vam ponuditi kompletno rešenje optimizacije štampe a uskoro i digitalno čuvanje Vaših vrednih poslovnih dokumenata.
Informacija je najjače sredstvo u Vašoj organizaciji. Evidencija i organizacija poslovnih dokumenata bi trebalo da bude takva da omogući jednostavan i brz pristup svakom fajlu koji Vam je potreban. Mi razvijamo uslugu katalogizacije i organizacije fajlova za sve naše klijente. Rado ćemo Vam pomoći u upravljaju dokumentima i struktuirati sve vaše razbacane fajlove na organizovan i bezbedan način.
U modernom dobu brze komunikacije korisno je imati digitalnu kopiju dokumenata kojima možete pristupiti jednostavno i lako kada Vam to zatreba. Naša sposobnost da obezbedimo bezbedno skladištenje dokumentacije i u štampanom i u digitalnom obliku znači da možemo brzo i efikasno obezbediti autentifikovani pristup poslovnoj dokumentaciji kada god Vama zatreba i gde god Vama zatreba.
Uz najnovije i najrazvijenije softverske tehnologije uskoro ćemo ponuditi i automatizovanu OCR obradu podataka tako što ćete dobiti skenirane slike koje ćete moći pretraživati ili pretražive word ili pdf fajlove dokumenta čime je Document Management System-u omogućena pretraga celog teksta odnosno slike. Ovim kroz naprednu pretragu možete doći do traženog fajla, pregledati, deliti, transferovati, kopirati ili štampati isti.